1. W sklepie Smaki z Roztocza, czas do zwrotu to 7 dni roboczych od daty dostawy.
2. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany,otwierany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar należy odesłać wraz danymi Klienta wraz z nr telefonu i numerem konta, na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Wysokość zwrotu jest równa cenie towaru. Zwrot nastąpi w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszt przesyłki- w przypadku zwrotu towaru- jest po stronie Klienta. Zwroty prosimy kierować na adres: Smaki z Roztocza, Rogóźno Wyzwolenia 52B, 22-600 Tomaszów Lubelski, tel. 789 060 337, mail: reklamacje@smakizroztocza.pl .
3. Jeżeli towar nie odpowiada opisowi podanemu w sklepie lub znajdą się w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy,klient powinien odesłać przesyłkę kurierem wraz z notatką o przyczynie reklamacji ,nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem . Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacje prosimy kierować na adres: Smaki z Roztocza , Rogóźno Wyzwolenia 52B, 22-600 Tomaszów Lubelski, tel. 789 060 337, mail: reklamacje@smakizroztocza.pl .
4. Towar należy odesłać w opakowaniu, w którym został przysłany lub w innym mocnym opakowaniu tak aby nie uległ zniszczeniu, wylaniu, w trakcie transportu. Nigdy nie wysyłaj towaru w kopercie zwykłej towar musi być dobrze zabezpieczony. Źle zabezpieczony towar nie będzie podlegał zwrotowi, wymianie, lub gwarancji.